SITS podsumował targi w Paryżu

150x110

We wrześniu br. SITS po raz kolejny pojawił się na paryskich targach Maison & Objet. Tym razem występ firmy z Brodnicy nie ograniczał się do prezentacji mebli, obejmował również premierę odświeżonych elementów identyfikacji korporacyjnej marki takich jak: nowe logo i nowa strona WWW.

MEBLE jednak PRZEDE WSZYSTKIM

Targi Maison & Objet pozwoliły na prezentację nowości z kolekcji SITS Your Time, były to Koriander oraz Mynta. Łącznie firma zaprezentowała 20 modeli, które zostały doskonale przyjęte przez międzynarodową publiczność Maison & Objet.

Pokazane podczas targów meble to doskonała próbka możliwości SITS - wybór brył miał na celu najlepsze ukazanie stylistycznej wszechstronności, która cechuje firmę Cocktail & Design, Tea & Book oraz Home&Family – to hasła, które w firmie SITS reprezentują trzy odsłony designu – styl, klimat i funkcjonalność. Połączenie tych cech, przy użyciu właściwych proporcji, różni poszczególne kolekcje daje się jednak odnaleźć w każdym produkcie firmy.

SITS – DUŻO SIĘ DZIEJE

Wyjątkową oprawę dla prezentowanych podczas targów mebli stanowiło zupełnie nowe stoisko. Wielkoformatowa fototapeta lustra wody odbijającego promienie słoneczne była nawiązaniem do najnowszego wydawnictwa firmy i wspaniale podkreślała walory zgromadzonych w Paryżu mebli.

Przez cały czas trwania targów stoisko pełne było zwiedzających. Zainteresowanie budziły zarówno meble pokazane podczas imprezy targowej, jak również pozostałe modele z oferty. Zapoznanie się z nimi umożliwiła lektura najnowszego katalogu pełnego pięknych, wręcz artystycznie aranżowanych fotografii oraz wyczerpujących opisów.

SITS – STRATEGIA na FRANCJĘ

Rynek francuski jest dla SITS bardzo ważny, tym bardziej, że firma w czerwcu br. w Hotel de Monaco, będący siedzibą Ambasady RP w Paryżu odebrała nagrodę najlepszego polskiego eksportera na rynek francuski.
Rozwój eksportu to strategiczny i przemyślany element wdrażanego modelu biznesowego firmy SITS. Stała obecność na najważniejszych branżowych imprezach oraz systematyczna rozbudowa struktur firmy we Francji przynosi pozytywne rezultaty w postaci powiększającego się grona odbiorców i co najważniejsze - uznania francuskich konsumentów.

www.sits.eu